Päivää. 

 

tästähä vois tehä ikäänku jonku blogisivun, jossa vois seurata mun elämää :D koska 79 % mun elämästä kuuluu nukkekodille, olen vain sinun. Ne muut kouluun ja perheeseen, ystäviin. Noniin tämän kirjoituksen pointti oli, että TÄÄLLÄ sinä seuraat minun nukkekotini elämänalkua :D pian sinne saa itteasiassa tapetit, maalit, ja kalusteet :D lisäksi pieneen, pippuriseen perheeseeni nukkekodissa tulee uusi tulokas. Söpö vauva :D itse taisinkin tehdä vauvan nukkekoti väinölän ohjeitten mukaan ja maalasin jo ihon, kasvot hiukset + mekko olis meneillää. Noni, en enää lörpöttele. 

Elikkäelikkä, siinä ollaan ihan nukkekodin lähtövaiheissa. Aurinko paistaa mukavasti tallin ikkunoista ja lämmintä 25+ oijoi. Ihana aloittaa ihana nukkekoti.

 

Sittenpä siirrytään seuraavaan vaiheeseen, väiseinät on kiinnitetty, sivut, takaseinä ja ikkunat :DAnteeksi, kun en infonnut aikaisemmin, tajusin vasta nytten, että ainiin kuvathan piti ottaa :/

 

 

Sitten päästäänkin mukavasti tekemään listat, vai mitä ne nyt olikaan taloon.

Reiät väliseiniin, oviksi...

Portaitten tulemiseen tarkoitettu reikä D:

Jes päästää maalaa :D

Eli maalausvaiheissa ollaan :D maalaanpa tuon vielä toiseen kertaan, niin ei jää mitään epämääräisiä :D

 

Lisäksi tähän tulee yksi aukeneva ovi, parkeve ( äidin toiveista :D ) ja ruohomatto ympärille. Heihei ruotsalainen muovimökki. Taisin jo tyhjentää tuon ludbyn, koska olin niin innoissani aidosta puumökistäni, jonka olen itse tehnyt. osaksi ainakin :D

Okei, näitä kankaita aijon ainakin käyttää mökkiin :

Elikkäelikkä, puulattiamattoa ainakin olohuoneeseen, keittiöön, pieneen oleskelutilaan ja lasten makuuhuoneeseen. Sitten vihreä on ruohomattoa ympärille. Ja laatat wc:hen :D Tapetti aikuisten makuuhuoneeseen. Eikä meidän tarvinut maksaa mistään. Lisäksi käytän vanhoja tapetteja ja printattuja. 

 

/ ainiin, ilmoitankin tästä minun uudesta tulokkaastani sen verran, että hänen mahansa taisi lähtä jossain vaiheessa irti ja kädet ovat hieman... no, epäsymmetrisiä toisiinsa verrattuna.   Eikä neidillä ole myöskään kasvoja. vielä.

tämä biisi sopiikin tähän viikkoon mainiosti :D disneyfani, kun olen.